Obsługa social media hotelu / restauracji * HoteLike - marketingowe rozwiązania dla hoteli i restauracji Skip to main content

Obsługa social media hotelu / restauracji

Obsługa Facebooka hotelu czy restauracji (oraz innych social media)

Wycena powyższej usługi jest uzależniona od wielu czynników, dlatego zachęcam do kontaktu i omówienia Twoich oczekiwań z możliwościami naszej agencji. Dziś z powodzeniem obsługujemy social media hoteli i restauracji z całej Polski!

Miesięczny koszt obsługi social mediów wynosi od 800 do nawet 2500 zł netto (cena uzależniona jest od częstotliwości postów, lokalizacji obiektu, dostępnych materiałów i zawiera zbieranie materiału foto, video, przygotowywanie grafik, treści, planowanie strategii, codzienną obsługę komentarzy oraz Facebook Ads)

 

 


W jaki sposób Ci pomożemy?

    • Nie masz czasu śledzić dynamicznie zmieniającego się świata social mediów? Czujesz, że zostajesz w tyle, że nie w pełni wykorzystujesz drzemiące w mediach społecznościowych możliwości?
    • Nie masz ani czasu ani pomysłu na swój profil na Facebooku czy Instagramie?
    • Nie znasz zasad publikowania treści w mediach społecznościowych? Nie wiesz co Twoim odbiorcom się spodoba i kiedy są najbardziej aktywni w social mediach?
    • Nie znasz trików jak zaangażować odbiorców w swoją komunikację na Facebooku/Instagramie?
    • Chcesz korzystać z reklamy, ale nie znasz tajników Facebook Ads?

Jeśli na większość tych pytań odpowiadasz twierdząco, to czas abyśmy Ci pomogli!

Dlaczego Hotelike.pl?

    • CEO Hotelike – Ania Amsolik przez wiele lat pracowała w hotelach i restauracjach głównie w Trójmieście w działach marketingu i sprzedaży.
    • Od 2016 roku prowadzi agencję marketingową, która z sukcesami obsługuje media społecznościowe dla hoteli i restauracji  z całej Polski.
    • Prowadzimy kilkanaście fanpage związanych z branżą HoReCa.
    • Naszą specjalizacją jest marketing online i social media dla branży hotelowej i gastronomicznej.
    • Ania jest również prelegentką na konferencjach i spotkaniach branżowych tj. Hotel Marketing Conference, Hotel Meeting czy Travelcamp oraz regularnie prowadzi szkolenia z social mediów dla hoteli i innych podmiotów w branży turystycznej.
    • W 2016 r. w konkursie Tourism Trends Awards Ania zdobyła I miejsce w kategorii “Media Społecznościowe – Profil na Facebooku”
    • Znamy najnowsze trendy w marketingu w mediach społecznościowych!
    • W zespole posiadamy copywritera i grafika, więc zamieszczane przez nas posty / reklamy są ładne dla oka i przykuwają uwagę.
    • Pamiętaj: fanpage to nie tablica ogłoszeniowa, odbiorcy nie chcą czytać o kolejnych promocjach czy jedynych w swoim rodzaju ofertach. Takie informacje należy przemycać mądrze w swojej komunikacji.
    • Najważniejszy jest pomysł na fanpage i dobra strategia! Bardzo chętnie pomożemy Ci stworzyć i wprowadzić w życie obydwa!
    • Social media powinny dostarczać odbiorcom wartościowych treści. Określimy Twoją grupę docelową i jakie są dla niej najważniejsze wartości.
    • Pamiętaj, że dziś samo prowadzenie profilu już nie wystarcza. Działania te muszą być wspierane reklamą płatną.  Pomożemy Ci stworzyć kampanie wycelowane precyzyjnie w potencjalnych gości.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami: