Zapraszam nowo powstające hotele, apartamentowce, pensjonaty i inne obiekty noclegowe do skorzystania z mojego autorskiego programu wsparcia marketingowego podczas fazy pre-openingu obiektu „Marketingowe Otwarcie Obiektu”.
Faza pre-openingu jest bardzo ważnym choć często słabo koordynowanym etapem otwierania nowego obiektu hotelarskiego. Właściciel ma tak dużo różnych priorytetowych działań do skoordynowania, że kwestia promowania obiektu schodzi na dalszy plan. Należy pamiętać, ze samo postawienie budynku nie zagwarantuje nam gości. Im lepiej skoordynowane działania marketingowe w fazie przed otwarciem, tym większa szansa, że obiekt w dniu otwarcia będzie pełen gości.
Zdając sobie sprawę jak trudno samodzielnie skoordynować wszystkie prace, proponuję swoją pomoc w zakresie marketingowym.
Oferuję min.:
- Spotkanie z inwestorem/właścicielem w celu określenia sytuacji marketingowej, w której znajduje się obiekt.
- Pomoc i konsultacje w przygotowaniu oraz wdrożeniu strategii marketingowej, segmentacji rynku oraz potrzebnych zasobów.
- Stworzenie planu marketingowego na 12 miesięcy.
- Wsparcie w stworzeniu strony www, profili w social mediach, materiałów graficznych oraz drukowanych.
- Wsparcie przy wyborze oraz wdrożeniu systemów rezerwacji online oraz pośredników do współpracy.
- Zaistnienie obiektu w internecie (wizytówki i SEO).
- Pomoc w ustaleniu strategii cenowej (Revenue Managemet)
- Pomoc w przygotowaniu ofert sprzedażowych.
- Pomoc przy rekrutacji osoby odpowiedzianej za marketing obiektu.
- Koordynacja pierwszych kampanii marketingowych.
- Warsztat/Szkolenie dla osoby/działu odpowiedzialnego za marketing.
Efektem mojej pracy jest obiekt gotowy od strony marketingowej do fazy działalności właściwej. Program trwa od 1 do 6 miesięcy w zależności od sytuacji początkowej obiektu.
Oferta cenowa dostosowana jest do potrzeb i zależna od sytuacji początkowej obiektu.
Zapytaj o ofertę:
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do współpracy
Ania Amsolik
CEO Hotelike.pl