Wow The Guest * HoteLike - marketingowe rozwiązania dla hoteli i restauracji Skip to main content

Wow The Guest

W tym miejscu możesz podzielić się swoją historią (lub historiami), gdy Ty lub Twój zespół podjęliście świadome działania aby wywołać „Wow Effect” na gościu. To nie muszą być drogie i czasochłonne przedsięwzięcia, często wystarczą jedynie drobiazgi 🙂

Ważne: ludzie pamiętają skrajne emocje. Pozwól, żeby Twój hotel zapamiętali na zawsze od tej pozytywnej strony.

Zainspiruj się naszymi historiami i dopisz swoją! Dodaj do swojej pracy element zabawy, grywalizacji… ogłaszamy wyścigi w najbardziej kreatywnych pomysłach i ciekawych historiach!

Prześlij swoją (może być anonimowo) na hello@hotelike.pl, w tytule wpisz „wow the guest – moja historia” i koniecznie dopisz w treści imię i nazwę hotelu (chyba że chcesz pozostać anonimowy, wtedy zaznacz to koniecznie!). Historie będziemy publikować tu w banku pomysłów, ale też na naszym fanpage’u i w grupach na Facebooku i LinkedIn!

Do dzieła!

WOW THE GUEST - bank pomysłów

 

Mój stały gość eventowy pochwalił się, że wybiera się do Nowego Jorku i zamierza skorzystać z jednego z hoteli naszej sieci. Mając w głowie: „Wymyśl coś, co może sprawić, że gość powie „Wow”, postanowiłam napisać list powitalny dla mojego gościa. Przesłałam go do Guest Relations Managera z siostrzanego hotelu w NYC i poprosiłam go o wstawkę powitalną do pokoju gościa wraz z listem ode mnie.

W naszej sieci takie małe „akcje” to była dla nas wszystkich super zabawa. Dla gościa… wyobrażacie sobie jego zdziwienie? Już następnego dnia zasypał mnie wiadomościami z podziękowaniami za super powitanie w Nowym Jorku.

Ania Amsolik, Hotelike.pl (wtedy: Sheraton Sopot Hotel Conference Center & Spa)

 

W okresie wakacji 2x w tygodniu spotykam się z Gośćmi osobiście na mostku kapitańskim – najwyższym punkcie widokowym na zatokę 🙂 Częstuję prosseco/ sokiem/ wodą i opowiadam historię hotelu/ Rewy/ okolicy 🙌

Prowadzę warsztaty kreatywne podczas Świąt i nazywam się ciocia Lidka 🙂

Lidia Klebba, Skipper Hotel****, Rewa

 

Ja pracując na recepcji zapisywałam w uwagach ważne dla gości informacje np. Noga złamana, Pani w ciąży etc. W momencie kolejnego check in pytałam czy z nogą wszystko w porządku albo jak maleństwo się czuję – skrócilam tym dystans na minimum. Mało tego do dzisiaj mam z tymi gośćmi kontakt i przyjeżdżają do Skippera 😜mimo że minęło wiele lat.

Agnieszka Wyszyńska, Skipper Hotel****, Rewa

 

W otoczeniu naszego hoteliku jest min. staw.
Do stawu wpuściliśmy ryby. Został wybudowany pomost.
Goście mogą wypożyczyć sobie wędkę i łapać z pomostu ryby.
Po złapaniu ryby co zdarza się regularnie – gość ma 3 opcje :

  1. Może zrobić sobie zdjęcie ze złowioną rybą i wypuścić ją
  2. Może zabrać złowioną rybę ze sobą do domu
  3. Może przynieść złowioną rybę do restauracji gdzie szef kuchni oprawi ją oraz usmaży specjalnie dla gościa w wybranym przez niego terminie

Szczególnie ta ostatnia opcja robi efekt WOW i robi dzień klientom w połączeniu z radochą ze złowienia samodzielnie ryby 😊

Maciej, Hotel Hubertus, Starogard Gdański