Układanka zdjęć Instagram - nowy hot trend w digital marketingu * HoteLike - marketingowe rozwiązania dla hoteli i restauracji Skip to main content

Układanka zdjęć Instagram – nowy hot trend w digital marketingu

Układanka zdjęć Instagram – nowy hot trend w digital marketingu

Liczba fanów Instagrama codziennie rośnie. Nic więc dziwnego, że sprawna komunikacja przy pomocy tego medium staje się dziś równie ważna, co kilka lat temu komunikacja na Facebooku.

 

Najważniejszy jest pomysł!

 

W social mediach nie tylko warto być – trzeba się też wyróżniać. Aby tego dokonać dobrze jest prowadzić je w sposób spójny oraz dopasowany do naszych możliwości i potrzeb. Ale też do potrzeb naszych odbiorców! Jeszcze kilka lat temu na Instagrama wstawialiśmy content mniej formalny niż na Facebooka – wszelkie backstage, boomerangi, śmieszne zdjęcia lądowały w instagramowym feedzie.

Dziś podchodzimy do komunikacji przy pomocy tego medium już nieco inaczej. Jakimi zasadami kierować się dziś promując swój obiekt/markę?

  • instagram feed jest dla pięknych zdjęć czy grafik
  • nieformalne fotki czy filmiki zostawiamy na Instastories czyli 24h relacje
  • w relacjach wyróżnionych umieszczamy ciekawe filmy/zdjęcia w tematycznych blokach

Ta strategia została wypracowana przez naszą agencję i nie jest pewnie jedyną słuszną. Ale z naszego doświadczenia widzimy, ze sprawdza się doskonale.

 

Instagram Puzzle – układanka zdjęć

 

Gorącym trendem ostatnich miesięcy na Instagramie stał się tzw. Instagram Puzzle. Układanka ze zdjęć na Instagram funkcjonuje w tej przestrzeni już od kilku ładnych lat, ale… Nie każda wygląda dobrze oraz spełnia oczekiwania followersów. Kilka obiektów hotelarskich stosuje w swojej komunikacji tzw. Instagram Grids, ale w wielu przypadkach poszczególne zdjęcia nic nie mówią, a więc i w feedzie wyglądają nie do końca tak jak nasz odbiorca by sobie tego życzył.

Przykład, gdzie całość wygląda przepięknie, ale poszczególne zdjęcia już nie do końca:

 

 

Tak może wyglądać również Twój Instagram

 

Nam udało się wypracować układankę zdjęć na Instagramie w taki sposób: oprócz tego, że stanowi ona spójną piękną całość, jest też zbudowana z takich indywidualnych grafik/zdjęć. Każde z nich może również funkcjonować jako odrębny piękny instagramowy post.

Dla naszych Klientów przygotowujemy więc Instagram Puzzle, które wyglądają tak:

 

https://www.instagram.com/craft_beer_central_hotel/

 

 

https://www.instagram.com/villaglamour.jurata/

 

 

https://www.instagram.com/royalcafe.olivia/

 

Te grafiki możesz dodawać nawet pojedynczo – nie całymi trójkami, gdyż nie burzy to całości – oczywiście najpiękniej wygląda gdy wszystko wejdzie na „swoje miejsce”, ale nie musisz wcale dodawać wszystiego na raz. Instagramowe puzzle można więc wykonać zgodnie z wizualną koncepcją marki, jej księgą znaku i tworzyć z nich wyjątkowe historie.

 

Chcesz aby Twój Instagram również tak wyglądał?

Nie ma problemu, przygotujemy dla Ciebie takie układanki! Wypełnij poniższy formularz, wybierz odpowiednią opcję cenową, prześlij nam wszystkie potrzebne zdjęcia, elementy i ciesz się własną piękną układanką zdjęć. Po zaksięgowaniu płatności, daj nam 2-3 dni robocze na wykonanie układanki. W zamian otrzymasz pojedyncze zdjęcia gotowe do wstawienia na Instagram!
Masz pytania? Prześlij je na adres: hello@hotelike.pl

 

Podaj adres, na który mamy przesłać Ci Puzzle
Podaj nazwę firmy, adres oraz NIP
W tym polu wpisz: 1. Nazwę Twojego profilu na Instagramie 2. Jaki cel marketingowy chcesz osiągnąć dzięki Instagram Puzzle 3. Twoje wskazówki do nas (jakie elementy graficzne mają się znaleźć w układance) 4. Dane do faktury VAT (jeśli podałeś je przy opcji PROFORMA, nie musisz podawać ich ponownie)

 

Więcej o strategii obecności marki na Instagramie pisaliśmy w artykule „Instagram: 6 sposobów na pełne wykorzystanie jego możliwości”.

Chcesz być na bieżąco z wiedzą od hotelike.pl? Zapisz się na nasz newsletter, a w prezencie otrzymasz linka do Skarbnicy Szablonów, które ułatwią Ci pracę.

Pozdrawiam i życzę Ci pięknego Instagrama!

Ania

You may also like

12 działań, które musisz podjąć w fazie pre-openingu hotelu – część 2

Witaj. W poprzednim artykule, przedstawiłam 5 działań sprzedażowo-marketingowych, które musisz podjąć w fazie pre-openingu. Dziś...

Video Marketing – 6 najciekawszych aplikacji i programów

Prognozy mówią, że do 2020 roku w social mediach 90% cotentu stanowić będzie video. Śmiem...

Hotel Marketing Conference

4-5 października 2018 w Poznaniu odbyła się wyjątkowa konferencja skierowana do wszystkich osób zainteresowanych marketingiem...

One Comment

  1. Jolka

    Witam, osobiście absolutnie zgadzam się z Twoim wpisem !

Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*