Sezon letni dla hoteli i restauracji w całej Polsce (no może oprócz Warszawy) to skomasowany „atak” turystów. Czekamy na te dni cały rok i już od kilku tygodni króluje hasło: „wszystkie ręce na pokład”, gdyż… idzie sezon. O sezonie warto pomyśleć nie tylko w kontekście aby go przetrwać bez większych strat. Jest to bowiem doskonała...
Jak budować reputację obiektu poprzez poprawę bezpieczeństwa gości? Oszustwa w hotelu. 15 kwietnia odbyła się w Airport Hotel Okęcie w Warszawie konferencja Hotel Meeting. Jedno z wystapień natchnęło mnie do rozwinięcia tematu oszustw, które dzieją się pod naszym nosem, a o których część z nas nie ma zielonego pojęcia. A one mocno wpływają na...
Dzisiejszy artykuł kiełkował w mojej głowie od kilku(nastu) ładnych tygodni. Od początku semestru prowadzę bowiem zajęcia z "Jakości Usług Hotelarskich i Gastronomicznych" na Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku. Uczę studentów aktywnego i kreatywnego szukania sposobów na poniesienie jakości przede wszystkim obsługi gościa. Przygotowując się do zajęć cofnęłam się pamięcią do własnych doświadczeń -...
Zastosuj jeden mały trik aby zwiększyć szansę na nowe rezerwacje.
Chcesz zorganizować konkurs na Facebooku, ale słyszałeś, że nie wszystko tam wolno? Kliknij i sprawdź co możesz, a czego nie aby legalnie przeprowadzić taką zabawę!
Pracownik do hotelu / restauracji pilnie poszukiwany! Nie od wczoraj wiemy, że znalezienie dziś dobrego pracownika do hotelu, zaangażowanego, z odpowiednimi kwalifikacjami i nastawieniem graniczy dziś z cudem. Dajesz ogłoszenie, umawiasz 10 kandydatów, z czego na rozmowie pojawia się dwóch. Są też gorsze sytuacje. Dajesz ogłoszenie i nie zgłasza się nikt! Będąc blisko branży hotelarskiej...
Landing Page - co to jest? Landing page po polsku zwana stroną lądowania to specyficzny rodzaj strony www. Taka strona jest zazwyczaj prostsza niż standardowa witryna. Jej zadaniem jest skłonienie osoby odwiedzającej do wykonania jakiegoś jednego pożądanego działania. Dlatego najczęściej oprócz opisu oferty (treścią oraz materiałem foto/wideo) oraz konkretnego wezwania do działania, taka...
Do napisania dzisiejszego artykułu zainspirowały mnie liczne rozmowy z hotelarzami i powtarzający się jak mantra problem: "Co robić aby w hotelu mieć dużo eventów?" Te pytania zadają mi właściciele czy dyrektorzy obiektów nieoczywistych. Często położonych w magicznych acz niepopularnych lokalizacjach, o których często nikt z nas nigdy nie słyszał. Ich praca jest 3 razy trudniejsza...
Ostatni czas obfitował w spotkania branżowe. Hotelike miał tę przyjemność aby uczestniczyć w kilku takich meetingach 🙂 Zaczęliśmy w Sopocie od 30. Jubileuszowego Travelcampa, następnie było opisywane już na łamach bloga spotkanie Hotel Marketing Conference w Poznaniu, na koniec przyszło nam wyjechać do Warszawy na Hotel Meeting - Businesswoman Edition. I o tym spotkaniu dziś...
4-5 października 2018 w Poznaniu odbyła się wyjątkowa konferencja skierowana do wszystkich osób zainteresowanych marketingiem w hotelarstwie - Hotel Marketing Conference. Impreza organizowana przez firmę Profitroom skupiła tym razem w jednym miejscu aż 1000 hotelarzy! Merytorycznie Profitroom jak zwykle zadbał o to, by event był mocny merytorycznie. I tak mogliśmy posłuchać Bartłomieja...
Najnowsze komentarze